Przejdź do treści

Mikromoduły - Wyzwania

Jak zostać autorem mikromodułu i wyzwania?

Mikromoduły to krótkie, zindywidualizowane kursy edukacyjne w obrębie konkretnych tematów lub umiejętności. Aby zostać autorem mikromodułu w ECIU (European Consortium of Innovative Universities), warto postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wybór tematu: Zidentyfikowanie tematu, który jest aktualny, interesujący i przydatny dla studentów.

2. Badanie rynku: Sprawdzenie, jakie mikromoduły już istnieją na https://engage.eciu.eu/, aby uniknąć powielania treści i lepiej zrozumieć format i oczekiwania.

3. Opracowanie programu nauczania: Stworzenie szczegółowego planu mikromodułu, który obejmuje cele nauczania, aktywności oraz formy oceniania zgodnie z wymaganiami ECIU i według metodologii CBL (Challenge-based Learning).

4. Przygotowanie materiałów dydaktycznych: Opracowanie materiałów, które będą używane podczas kursu, takie jak: prezentacje, dokumenty, nagrania wideo, itp.

5. Złożenie oferty: Skontaktowanie się z Centrum Kształcenia PŁ (Sekcja Wsparcia Dydaktyki) aby uzyskać informacje o procesie składania oferty, wymaganiach ECIU i metodologii CBL.

6. Konsultacje i feedback: Dostosowanie oferty zgodnie z wytycznymi ECIU oraz poprawkami i sugestiami recenzentów.  

7. Ocena: Po zakończeniu mikromodułu, zebranie opinii uczestników w celu dalszego rozwijania i dostosowywania go na przyszłość.i składania wniosków. Zazwyczaj istnieją konkretne w

Wyzwania ECIU są projetami edukacyjnymi, które łączą studentów z rzeczywistymi problemami społecznymi lub biznesowymi. Początek formularzaAby zostać autorem wyzwania (j. ang. ,,challenge’’) w European Consortium of Innovative Universities (ECIU), należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Identyfikacja tematu: Wybranie aktualnego i istotnego tematu, który będzie interesujący dla studentów i możliwy do rozwiązania w kontekście współpracy międzyuczelnianej.
  2. Badanie rynku: Sprawdzenie, jakie wyzwania już istnieją na https://engage.eciu.eu/, aby uniknąć powielania treści i lepiej zrozumieć format i oczekiwania.
  3. Przygotowanie pomysłu: Opracowanie szczegółowego opisu wyzwania z zaznaczonym celem, opisem problemu do rozwiązania, oczekiwanych rezultatów, propozycji aktywności, metod pracy oraz sposobów jej oceniania. Przygotowanie gruntu pod współpracę z innymi członkami ECIU lub przedstawicielami instytucji, zaangażowanymi w realizację wyzwania.
  4. Zgłoszenie pomysłu: Skontaktowanie się z Centrum Kształcenia PŁ (Sekcja Wsparcia Dydaktyki) w celu omówienia wymagań dotyczących składania propozycji oraz wytycznych formalnych.
  5. Konsultacje i feedback: Dostosowanie oferty zgodnie z wytycznymi ECIU oraz poprawkami i sugestiami recenzentów.  

Ocena: Po zakończeniu wyzwania, zebranie opinii uczestników w celu dalszego rozwijania i dostosowywania na przyszłość.i składania

mikromoduły i wyzwania