Przejdź do treści

Kontakt

Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej

ul. Żeromskiego 116
90-924 Łódź
NIP: 727 002 18 95

DYREKTOR CENTRUM KSZTAŁCENIA
Adrianna Kozłowska

Adrianna Kozłowska

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 95

 

 

SEKCJA PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH RKCK1

 

Ewelina Cap

Ewelina Cap

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 93

 

 

 

 

Monika Szpura

Monika Szpura

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 38

  • Weryfikacja i gromadzenie dokumentacji związanej z tworzeniem, przekształcaniem i znoszeniem studiów wyższych w Uczelni, w tym sprawozdawczość i działania informacyjne dla władz Uczelni oraz właściwego ministerstwa.
  • Nadzór i koordynacja działań podejmowanych w PŁ w zakresie zgodności programów studiów na danym kierunku i poziomie kształcenia z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wymogami stawianymi przez komisje akredytacyjne.
  • Ewidencja prowadzonych w Uczelni kierunków studiów, w tym także w systemie POL-on.
  • Wsparcie administracyjne oraz weryfikacja formalno-prawna dokumentacji związanej z ustalaniem i zmianą programów innych form kształcenia.
  • Wsparcie merytoryczne i pełna obsługa administracyjna w zakresie opracowywania i zgłaszania kwalifikacji pełnych i cząstkowych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji.
  • Tworzenie i procedowanie aktów prawnych związanych z procesem kształcenia w zakresie kompetencji powierzonych spraw.
  • Wsparcie merytoryczne w realizacji projektów edukacyjnych realizowanych z funduszy strukturalnych.
  • Podejmowanie i realizacja działań w ramach programów specjalnych mających na celu uelastycznienie i uatrakcyjnienie ścieżek kształcenia.
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla Pełnomocnika Rektora ds. praktyk studenckich oraz Pełnomocnika Rektora ds. IAESTE.
  • Koordynacja organizacyjna i merytoryczna funkcjonowania w Uczelni systemu informatycznego do obsługi programów studiów i sylabusów.
  • Obsługa administracyjna Senackiej Komisji Dydaktyki i Spraw Studenckich.
  • Aktualizacja strony internetowej PŁ w części dedykowanej kształceniu, w tym aktualizacja informacji o wynikach przeprowadzonych akredytacji.
  • Prowadzenie sprawozdawczości na podstawie dostępnych danych w zakresie kierunków studiów prowadzonych w Uczelni – dla władz Uczelni, władz krajowych i samorządowych, GUS i POL-on oraz innych organów i instytucji.
  • Budowa i obsługa Uczelnianej Bazy Przedmiotów Obieralnych (UBPO).
  • Koordynacja administracyjna z ramienia Uczelni programu MOST.
  • Realizacja działań związanych z nadzorem Prorektora ds. Kształcenia nad jednostkami Uczelni w zakresie organizacji, rozwoju i doskonalenia organizacji studiów wyższych, studiów podyplomowych oraz innych form kształcenia.

SEKCJA CERTYFIKACJI KWALIFIKACJI RKCK2
Martyna Andrzejczuk

Martyna Andrzejczak

e-mal: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 91

 

 

 

 

Aleksandra Gajda

Aleksandra Gajda

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 91

 

 

 

 

Magdalena Ostaszewska

Magdalena Ostaszewska

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 91

 

 

 

 

 

 

Joanna Szmyt

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 23 14

  • Przygotowanie projektów wzorów dyplomów ukończenia studiów wyższych, wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych oraz certyfikatów ukończenia innych form kształcenia.
  • Koordynacja w Uczelni sprawozdawczości w zakresie tzw. artefaktów uwierzytelniających, w szczególności wzorów podpisów i pieczęci przystawianych na dyplomach ukończenia studiów wyższych, suplementach do dyplomów, świadectwach ukończenia studiów podyplomowych i zaświadczeniach o ukończeniu studiów.
  • Organizacja procesu wydawania dokumentów publicznych oraz innych dokumentów poświadczających uzyskanie kwalifikacji cząstkowych będących w kompetencji Prorektora ds. Kształcenia, w szczególności przygotowanie aktów prawa wewnętrznego (uchwał Senatu, zarządzeń Rektora), a także zasad, procedur, wytycznych i innych dokumentów oraz wzorów druków związanych z poświadczaniem kwalifikacji uzyskanych w systemie szkolnictwa wyższego oraz monitorowanie ich realizacji w Uczelni.
  • Koordynacja działań w obszarze kształcenia ustawicznego, w tym mikropoświadczeń i odznak cyfrowych.
  • Budowanie i promowanie oferty mikropoświadczeń.
  • Obsługa dedykowanych platform informacyjnych i aplikacji do obsługi cyfrowych poświadczeń uzyskanych kwalifikacji.
  • Prowadzenie szkoleń i spotkań roboczych w zakresie prowadzonych spraw.
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.

 

 

SEKCJA WSPARCIA DYDAKTYKI RKCK3
Izabela Gołacka

Izabela Gołacka

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 95

 

 

 

 

Damian Langner

Damian Langner

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 36

 

 

 

 

Anna Łuczak

Anna Łuczak

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 20 95

 

 

 

 

 

Joanna Miłosz-Bartczak

Joanna Miłosz-Bartczak

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 37

 

 

 

 

Paulina Skowrońska

Paulina Skowrońska

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 36

 

 

 

 

 

  • Identyfikacja oraz analiza potrzeb i oczekiwań kadry akademickiej dotycząca rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli.
  • Definiowanie i realizacja form oraz metod doskonalenia dydaktycznego.
  • Podejmowanie i realizacja działań w zakresie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich, w tym programy mentoringu dla młodych nauczycieli.
  • Śledzenie światowych trendów, wdrażanie i rozwój nowoczesnych metod i form kształcenia.
  • Współpraca z IDS w zakresie podstawowego szkolenia metodycznego dla nauczycieli.
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i organizowanie szkoleń metodycznych wewnątrzuczelnianych oraz komercyjnych.
  • Opracowywanie przewodników metodycznych oraz wsparcie pracowników w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
  • Tworzenie i aktualizacja bazy cyfrowej metod, narzędzi i materiałów dydaktycznych.
  • Współpraca z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami szkolnictwa wyższego w zakresie organizacji, systemów i metod kształcenia.
  • Promowanie kultury kształcenia i dobrych praktyk, w tym budowanie grup wsparcia dydaktycznego zorientowanych wokół wybranych metod kształcenia.
  • Organizacja seminariów, konferencji i innych wydarzeń z zakresu rozwoju kształcenia.
  • Promowanie oraz wsparcie merytoryczne w realizacji projektów edukacyjnych w Uczelni.
  • Współpraca z innymi jednostkami Uczelni w organizacji międzynarodowych szkół letnich i budowaniu oferty programów specjalnych (w tym oferty edukacyjnej dla Uniwersytetu Europejskiego ECIU).

SEKCJA OBSŁUGI PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH RKCK4

Aleksandra Ebenryter - Lider Sekcji

e-mal: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 07

 

Sylwia Florczak

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 07

 

Aleksandra Kęsicka

Aleksandra Kęsicka

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 28 69

 

Taras Panskyi

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 39 89

 

Anna Skonieczna

Anna Skonieczna

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 2869

 

 

 

 

 

Malgorzata Tomicka

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 39 89

 

Przemysław Sych

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 07

Anna Woźniak

Anna Woźniak

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 07

 

 

 

 

  • Działania informacyjne i doradcze w zakresie pozyskiwania środków w ramach funduszy dedykowanych projektom edukacyjnym.
  • Wsparcie w przygotowaniu lub nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektowej oraz wniosków o dofinansowanie projektów, w tym:  weryfikacja formalna wniosków o dofinansowanie projektów, pomoc w zakresie opracowywania budżetów projektów.
  • Wsparcie w budowaniu konsorcjów projektowych w sytuacjach, gdy projekt zakłada udział partnerów.
  • Koordynacja pozyskiwania ekspertyz zewnętrznych.
  • Pomoc na etapie sporządzania umowy konsorcjum oraz sporządzania i podpisywania umowy o dofinansowanie projektów.
  • Ewidencja składanych i zaakceptowanych wniosków o dofinansowanie projektów.
  • Doradztwo w zakresie zarządzania projektami lub zarządzanie projektami powierzonymi do obsługi na podstawie oddelegowania/dodatku do wynagrodzenia.
  • Obsługa elektronicznych systemów do składania wniosków i realizacji projektów.
  • Monitoring realizacji projektów i utrzymania wskaźników w okresie trwałości.
  • Realizacja działań kontrolnych i monitorujących w projektach powierzonych do obsługi.
SEKCJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA RKCK5
Beata Bednarek

Beata Bednarek

e-mail: Naciśnij aby wyświetlić adres email

tel. +48 42 631 21 38

  • Nadzór i koordynacja spraw związanych z uprawnieniami Uczelni do prowadzenia kierunków studiów, ich akredytacją oraz polityką jakości kształcenia.
  • Wsparcie Rad Kierunków Studiów w przygotowywaniu rocznych raportów dotyczących jakości kształcenia oraz raportów samooceny dla PKA.
  • Obsługa administracyjna Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia i współpraca w zakresie doskonalenia Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie akredytacji zewnętrznych.
  • Analiza raportów Polskiej Komisji Akredytacyjnej i innych komisji akredytacyjnych dotyczących prowadzonego w Uczelni kształcenia oraz opracowywanie we współpracy z Uczelnianą Komisją ds. Jakości Kształcenia stosownych zaleceń dla jednostek Uczelni.
  • Prowadzenie i koordynacja ankietyzacji dotyczącej procesu kształcenia we współpracy z Przewodniczącym Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia.
  • Wdrażanie procedur systemu zapewnienia jakości kształcenia i monitorowanie ich funkcjonowania.
  • Prowadzenie Uczelnianej Księgi Jakości Kształcenia.
  • Aktualizacja strony internetowej PŁ dedykowanej jakości kształcenia.
  • Analiza danych dotyczących kształcenia.
  • Przygotowywanie zbiorczych raportów dotyczących jakości kształcenia w PŁ.